wtorek, 8 października 2013

Stosik #2

Stosik pojawił się dopiero dzisiaj, ponieważ dopiero wczoraj otworzyli bibliotekę, a ja odwiedziłam ją dzisiaj. Nie przedłużając - pokażę Wam co udało mi się zdobyć :)



To taki ogólny widok. "Miasteczko Salem" czytam w formie e-booka dlatego jest osobno. 


Od góry:
Carlos Ruiz Zafón - "Pałac Północy" - to będzie moje trzecie spotkanie z autorem i mam nadzieję, że tym razem też mnie nie zawiedzie 
Stieg Larsson - "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet" - słyszałam wiele opinii o tej pozycji, więc postanowiłam przeczytać i wyrobić swoją opinię na ten temat
Stephanie Meyer - "Intruz" - czytałam popularną sagę "Zmierzch", ta książka podobno należy do lepszej kategorii, a ja chcę się o tym przekonać


Od góry:
Agnieszka Tyszka - "Kredens pod Grunwaldem" - czytałam już bodajże jedną książkę autorki i spodobała mi się, ciekawe jak będzie z tą
Claudia Gray - "Wieczna Noc" - głównie przyciągnęła mnie okładka, wiem, że nie ocenia się książki po okładce, ale wzrok od razu na nią pada
Rick Riordan - "Złodziej pioruna" - kiedyś już zaczęłam czytać tę serię, ale niestety nie skończyłam, dlatego chcę do niej powrócić, bo pamiętam, że mi się spodobała
Rick Riordan - "Morze potworów" - j.w.
Rick Riordan - "Klątwa tytana" - j.w.

Trochę się uzbierało. Niestety nie mam pojęcia kiedy to przeczytam. Szkoła nie jest już tak łagodna jak w zeszłym roku, a chciałabym poprawić swoje oceny, więc trochę brakuje tego czasu na czytanie... 
Może czytaliście już coś z tych pozycji i chcecie mi jakąś polecić? Albo chcecie się pochwalić co Wam udało się zdobyć? Chętnie przeczytam Wasze komentarze :)

1 komentarz:

  1. Witaj :) miło będzie Cie gościć w Trojce e-pik. oczywiście King jest jak najbardziej pasująca lekturą. Miłej zabawy i powodzenia w blogowaniu, bo jak widze dopiero się rozkręcasz!

    OdpowiedzUsuń