środa, 4 grudnia 2013

Stosik #4


Dzisiaj w końcu wybrałam się do biblioteki :) Niektóre z tych książek są moje, kilka jest z biblioteki jednej, a parę z drugiej. Zaraz przekonacie się dokładnie co skąd pochodzi i będziecie mogli zobaczyć książki w przybliżeniu.



Od góry:
"Kamienie na Szaniec" - Aleksander Kamiński - jest to moja lektura, ale słyszałam o niej pozytywne opinie, więc myślę, że się nie zawiodę
"Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet" - Stieg Larsson - ta pozycja pojawia się już przy trzecim stosiku, więc może wypadało by ją przeczytać w końcu :P Książki są ułożone w kolejności, w której chcę przeczytać, więc będzie druga.
"Ostatni Olimpijczyk" - Rick Riordan - jakoś obawiam się przeczytać ostatnią część, bo po niej to będzie już koniec..
"Amberville" - Tim Davys - książka moja, dawno już kupiona, będę ją czytać ze względu na wyzwanie "Z półki"


Od góry:
"Gra w kłamstwa" - Sara Shepard - dostałam (a właściwie sama sobie kupiłam) ją na urodziny i nie mogłam się doczekać, żeby jej nie przeczytać! Ją również chcę przeczytać ze względu na wyzwanie "Z półki"
"Błękitna miłość" - S.C. Ransom - jest już w drugim stosiku, więc można by ją przeczytać, ale to oczywiście po tych wszystkich poprzednich
"Zwiadowcy. Ruiny Gorlanu" - John Flanagan - j.w.
"Blagierka" - Izabela Sowa - już raz miałam styczność z powieścią pisarki i dobrze mi się ją czytało, więc mam nadzieję, że ta powieść również pozytywnie mnie zaskoczy. Dzisiaj wypożyczona z biblioteki.
"Miasto kości" - Cassandra Clare - ta seria jest już sławna prawdopodobnie na całym świecie, a że wypatrzyłam dzisiaj w bibliotece pierwszą część to nie mogłam się wprost powstrzymać od wypożyczenia jej. Już kiedyś (jakieś 2-3 lata temu) miałam zacząć ją czytać, ale jakoś się nie złożyło..

Po raz kolejny, jak przy każdym stosiku wyrażam nadzieję, że uda mi się zdążyć, ale nauczyciele zadają tyle kartkówek, sprawdzianów, projektów i czego tam jeszcze, że po przyjściu ze szkoły i zrobieniu zadania nie mam siły na nic innego... 
Na szczęście niedługo wyczekiwane przeze mnie święta! Już wprost nie mogę się doczekać, a na dodatek może pod choinką znajdzie się jakaś książka to już w ogóle. Po prostu czekam z niecierpliwością na nadchodzący (mam nadzieję, że szybko) koniec miesiąca :)
A Wy też czekacie na święta? Czy może z jakiegoś powodu chcecie, żeby przeminęły jak najszybciej (nie znam takiej osoby na świecie)? Może czytaliście już którąś z tych powieści i chcecie mi ją polecić? A może wręcz przeciwnie? 

Tak czy inaczej czekam na Wasze komentarze, bo czyta mi się je z wielką przyjemnością, nie tylko dotyczące świąt, ale też zaprezentowanych książek :)

2 komentarze:

  1. Wiesz że "Ostatni Olimpijczyk" to nie jest ostatnia książka Riordana o Percym i spółce? Jest następna seria, pierwsza część to "Zagubiony heros", potem "Syn Neptuna", "Znak Ateny", dom Hadesa" + jeszcze parę nie wydanych po polsku :)

    OdpowiedzUsuń