piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajkowo :3 + zachęta



Już pewnie na większości blogów i czego tam jeszcze zostało powiedziane - dziś są Mikołajki. Ja jako wieczne dziecko, chociaż formalnie jeszcze nim jestem, ale psychicznie jakoś mi to nie pasuje. Wracając do tematu - ja jako wieczne dziecko z niecierpliwością wyczekuję grudnia, gdyż są tam dwa dni, na które czekam cały rok, a mianowicie właśnie Mikołajki i Boże Narodzenie.


Nie chcę przynudzać, bo wszyscy zapewne piszą to samo, więc tylko pochwalę się swoim prezentem z tej okazji. Niestety nie jest to książkowy upominek, ale mam nadzieję, że pod choinką takowe znajdę ;) Nie przedłużając oto mój prezent:


Jak widać są to kolczyki. Dostałam je, ponieważ bardzo często gubię te, które aktualnie noszę. Nie byłoby problemu, gdybym nosiła wkręty, lecz ja ich po prostu nie znoszę i dlatego jest z tym taki problem. Ogólnie mi się podobają. Mają niebanalny wzór i to jest coś, co mi się podoba. Dość mojego użalania się nad tematem kolczyków ;) 

Jako, że jest to blog o książkach to musi się pojawić taki akcent :) Chciałabym zaprosić do udziału w tymże konkursie organizowanym przez Śląskich Blogerów Książkowych oraz księgarnię "Victoria". Nagrody są dla mnie bardzo atrakcyjne i sama biorę udział w tym wydarzeniu ;) Jeśli ktoś chciałby poznać szczegóły to zapraszam tutaj. To tyle na dzisiaj. Liczę, że najpóźniej w przyszłym tygodniu pojawi się jakakolwiek recenzja, bo coś tu ich brakuje... 

Moje pytanie do Was - co dostaliście na Mikołajki? Cieszycie się z prezentu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz