wtorek, 3 września 2013

Stosik #1

Zaczynam dość nietypowo, bo od stosika, ale cóż, miesiąc się zaczął ;)


Od góry:
1. Michelle Paver - "Wilczy brat"
2. Michelle Paver - "Wędrujący duch"
3. Michelle Paver - "Pożeracz dusz"
4. Michelle Paver - "Wyrzutek"
5. Michelle Paver - "Złamana przysięga"
6. Michelle Paver - "Tropiciel duchów"

Jak pewnie można się domyślić, jest to seria. Czytałam ją już raz, ale postanowiłam sobie odświeżyć tę lekturę. Szczególnie, że bibliotekę miejską zamknęli na miesiąc, więc coś trzeba robić przez ten czas. Mam nadzieję, że niedługo pojawi się recenzja pierwszej części.

4 komentarze:

  1. uuu... zapowiada się ciekawie :D
    Czekam na kolejną notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam na fb, zobaczyłam link i wpadłam tu. Zapraszam też do siebie, historia z sagi Hp, ale cała wymyślona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczyłam Twojego bloga na Fb i podoba mi się ten blog. Zapraszam do siebie: http://ginny-weasley-i-draco.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń