środa, 1 stycznia 2014

Podsumowania i postanowienia noworoczne :)


Chciałabym życzyć przede wszystkim szczęśliwego, zdrowego i radosnego nadchodzącego roku 2014, ale także dużo książek do czytania, czasu na nie i spełnienia noworocznych postanowień.
 
 Nie mam dużo do podsumowania w 2013 roku. Bloga założyłam we wrześniu. Dodałam 18 postów z czego 10 to recenzje. Mam 5 obserwatorów. Przez trzy miesiące mój blog został odwiedzony 940 razy. Bardzo chcę podziękować obserwującym, odwiedzającym i komentującym mojego bloga. Dzięki Wam wchodzę tutaj i piszę, nawet jeśli czasem mi się nie chce. Mam nadzieję, że będzie Was coraz więcej :)

Oto całe podsumowanie, jak mówiłam, nie było tego dużo ;) Czas przejść do drugiej części posta, a mianowicie do postanowień. Tutaj napiszę tylko te związane z blogiem i książkami. Mam nadzieję, że przynajmniej połowę z nich uda mi się spełnić :)

  • pisać więcej recenzji
  • pisać recenzje na bieżąco
  • nawiązać współpracę z chociaż jednym wydawnictwem
  • dobrze wywiązywać się ze współpracy
  • czytać więcej książek
  • zapisywać więcej cytatów, które znajdę w książkach
  • brać udział w wyzwaniach książkowych i wywiązywać się z nich
     Rozwinę nieco ostatnie postanowienie. Przedstawię Wam wyzwania, w których mam plan uczestniczyć. Będzie ich trzy:

Jako pierwsze wyzwanie "Z półki". W tym roku wybieram Poziom 2 - liczba przeczytanych książek "z półki" - 6-10. Nie ukrywam, że bardzo chciałabym, żeby mi się udało, bo w domu mam nieprzeczytanych książek ok. 30. [Więcej TUTAJ]





Jako drugie wyzwanie "Trójka E-Pik". Nie wiem, czy będę w nim uczestniczyła przez cały rok, ale postaram się :) [Więcej TUTAJ]









Jako trzecie wyzwanie "Grunt to okładka". Jest nowe w blogosferze i uważam, że naprawdę interesujące :) [Więcej TUTAJ]

3 komentarze:

  1. Przed chwilą trafiłam na tego bloga i po przeczytaniu kilku recenzji stwierdzam, że bardzo podoba mi się Twój styl :) Jest niebanalny, przyjemny i lekki.
    Mam nadzieję, że nie gniewasz się, że dodałam na swojego bloga odnośnik do Twojego :)
    Przy okazji zapraszam do mnie, będzie mi miło jeśli przeczytasz moją twórczość i zostawisz opinię.
    http://videte.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję za te miłe słowa :) Cieszę się, że komuś podoba się to jak piszę :) Jasne, że się nie gniewam, a nawet jest mi bardzo miło. Co do Twojego na pewno wpadnę i skomentuję :)

      Usuń