środa, 6 listopada 2013

Stosik #3 i małe ogłoszenie!


Dzisiaj i wczoraj w końcu zawitałam do bibliotek i wypożyczyłam niestety cztery książki. Jak widać niektóre powieści zostały mi z poprzedniego miesiąca, ale mam dużo nauki i cieszę się, że przeczytałam chociaż 3 książki (dość pokaźniej grubości) :) Nie przedłużając przedstawię Wam listopadowy stosik:

Od góry:
"Intruz" - Stephanie Meyer - jak widać, zaczęłam już czytać, mam nadzieję, że niedługo skończę i wstawię recenzję
"Klątwa Tytana" - Rick Riordan - trzecia część serii "Percy Jackson i bogowie olimpijscy"
"Błękitna miłość" - S.C.Ransom - zachęciła mnie po prawdzie okładka i opis
"Wieczna noc" - Claudia Gray - została z poprzedniego stosika, jeszcze niestety nie miałam okazji jej przeczytać
"Zwiadowcy. Ruiny Gorlanu." - John Flanacan - tyle słyszałam o tej książce, że postanowiłam w końcu ją przeczytać i sama ocenić
"Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet" - Stieg Larsson - również została z poprzedniego stosika

Wypożyczyłam jeszcze dwie kolejne części serii "Percy Jackson i bogowie olimpijscy" ("Bitwa w Labiryncie" oraz "Ostatni Olimpijczyk"), ale nie ma ich na zdjęciu, bo gdzieś się zapodziały.

MAŁE OGŁOSZENIE!
W piątek wyjeżdżam na warsztaty językowe do Anglii i nie będzie mnie tutaj przynajmniej przez tydzień. Po powrocie wstawię parę zdjęć zrobionych przeze mnie :)

To na dzisiaj tyle. Miłego wieczoru :3

1 komentarz:

  1. O rany, chciałabym przeczytać "Błękitną miłość" :) czekam na recenzje!

    Jejku, ale zazdroszczę! *_* dużo fotek wstaw! :D

    Pozdrawiam :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń